Wil jij tijd besparen? Tijd om je te focussen op je kernactiviteiten

Wil jij tijd besparen? Tijd om je te focussen op je kernactiviteiten

Wil jij je volledig kunnen focussen op de kernactiviteiten van je bedrijf? De werkzaamheden die er echt toe doen? De taken die je met plezier vervult en waar je graag meer tijd aan besteedt?

Helaas is dit niet altijd mogelijk. Je moet ook rekening houden met andere belangrijke taken die noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van je bedrijf. Bijvoorbeeld de personeelsadministratie. Als bedrijf is het vaak lastig om hier voldoende tijd voor vrij te maken. En door de complexe wetgeving wordt het steeds ingewikkelder om het zelf goed te doen.

Uitbesteden van je personeelsadministratie
Door je personeelsadministratie uit te besteden aan een payrollorganisatie wordt alles goed én volgens de voorschriften geregeld. Maar samenwerken met een payrollorganisatie levert nog meer voordelen. Hieronder hebben we ze voor jou op een rij gezet:

1. – Bespaar tijd –
Het uitbesteden van je personeelsadministratie scheelt je erg veel tijd. Als werkgever lever je enkel de gewerkte uren van je werknemers aan en je payrollorganisatie zorgt voor de rest. Van salarisverwerking en loonadministratie tot de arbeidsrechtelijke risico’s.

2. – Bespaar kosten –
Een payrollorganisatie regelt alles voor je op het gebied van de personeels,- salaris- en arbo-administratie. Daarnaast nemen ze bij ziekte gedurende de gehele doorbetalingsplicht alle risico’s van je over. Op deze manier kun je veel kosten besparen.

3. – Geen zorgen over risico’s en CAO- en wetswijzigingen –
Een payrollorganisatie neemt de werknemers van je bedrijf in dienst met alle risico’s en verplichtingen. Ook onderhouden zij het contact met UWV en fiscus, verstrekken arbeidsovereenkomsten en signaleren en implementeren CAO- en wetswijzigingen.

4. – Correcte uitbetaling van salarissen – 
Het uitbetalen van het salaris van je medewerkers gebeurt aan de hand van de registratie van de uren die ze hebben gewerkt. De gewerkte uren geef je aan je payrollorganisatie door. Vervolgens zorgen zij voor een correcte en tijdige uitbetaling van salarissen via de cao die van toepassing is.

5. – Altijd dichtbij voor werknemers én werkgevers –
Samenwerken met een payrollorganisatie betekent terugvallen op een compleet ingerichte helpdesk. Zowel werkgevers als werknemers kunnen hier terecht voor al hun vragen. De medewerkers van de helpdesk zijn uitstekend geschoold en hebben ruime ervaring als bijvoorbeeld personeelsfunctionaris. Daarnaast maken juristen, boekhouders, loonadministrateurs en call-agents ook vaak onderdeel uit van een helpdesk.

Profiteer van de voordelen
Ervaar je het regelen van je personeelsadministratie als een last? En wil jij tijd besparen? Tijd die hard nodig is voor andere activiteiten. Dan is het een goed idee om eens te kijken wat een payrollorganisatie voor jou kan betekenen. Voor Limburg zijn wij de enige echte Limburgse speler die meedenkt en mee onderneemt. Meer weten? Vraag gerust vrijblijvend een offerte aan. Of neem contact op via telefoonnummer 045 – 563 92 60. Of stuur een mail naar info@payrollnederland.nu . Wij staan je graag te woord!