ABU campagne: ABU-leden maken meer werk mogelijk

ABU campagne: ABU-leden maken meer werk mogelijk

ABU is op 25 januari gestart met een nieuwe campagne met de boodschap: ‘ABU-leden maken meer werk mogelijk’. Jaarlijks gaan zo’n 700.000 mensen aan het werk via de uitzendbranche. En vorig jaar vervulden uitzendorganisaties meer dan de helft van alle nieuwe banen. De flexbranche levert daarmee de dynamiek waar de arbeidsmarkt om vraagt.

‘De wereld van werk’ verandert sterk. De economische ontwikkeling is grillig en minder voorspelbaar. Globalisering en snelle technologische ontwikkelingen maken dat bedrijven een toenemende behoefte aan flexibiliteit hebben. Maar ook voor werkenden is flexibiliteit vaak een keuze: ze willen meer regie over hun werk en de eigen loopbaan. We gaan toe naar een veelkleurige arbeidsmarkt, waarbij werk op verschillende manieren wordt verricht. Als werknemer, als uitzendkracht, als payrollkracht, als zelfstandige, of als een combinatie daarvan.

Kijk voor meer informatie op abusterkvoorwerk.nl.